IGRAJMO SE Z RIMAMI


                                                         POZDRAVLJENI

Kot vse kaže, je pred nami še en turoben jesenski dan.Tole sonce , ki nas je grelo zelo dolgo, nas je kar malo razvadilo s svojo toploto in prijaznostjo.Zdaj pa......Ne smemo se prepustiti malodušju.

Ob vsem tem pogledu v meglo, sem se spomnila pesmice, ki jo gotovo vsi poznate. Govori o miškah, ki so si ritke prehladile, potem pa so za to okrivile sonce. Nekako takole so zažugale:

   TI TI SONČEK, TI SI KRIV,

   ZA OBLAKE SI SE SKRIL.....


Ob pesmici so se mi utrnile misli, da bi lahko dan zapomnili z rimami.

  Poskusimo    SONČEK............BALONČEK

                        TONČEK............BONBONČEK

                        MUCA................MACA.......TACA........RACA

                         MIŠKA................HIŠKA


Tole je pa kar zabavna reč. Če vam bo dolgčas, povabite k igri še koga iz družine in uživajta v igrarijah. Če pa se ti utrne kakšna dobra rima, pa poskusi izpeljati pesmico.

 



Ko sem brskala v knjigah po rimah, sem našla tale zanimiv učni list. Če ti čas dopušča, ga reši. Ker pa vem da boš potem že pravi mojster rimanja, sestavi še svoj učni list in mi ga pošlji, da se tudi jaz preizkusim v rimanju.

Želim ti uspešen dan , veliko uspeha pri delu in tudi v poskusih rimanja.

UČITELJICA MOJCA

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA BABICA ZIMA

SLOVENSKA KULINARIKA: TELEČJA OBARA Z AJDOVIMI ŽGANCI

SLOVENSKI OTROŠKI LJUDSKI PLESI