BERIMO - JESENSKA ZGODBICA

 

                                                       RADI BEREMO


Dobro jutro dragi moji. Verjetno ste že vsi pokukali izpod odej, umili ste si zobke in pozajtrkovali. Zdaj pa je čas da se lotite še šolskega dela. Tako je tudi prav. 

Dopoldne ustvarjamo, popoldne si vzamemo čas za sprostitev, večeri pa so naši-- mamica, očka, bratci, sestrice, babice, dedki, najljubše igrače in najljubše pravljice........veliko je možnost za prijetne  jesenske večere.


Tudi sama veliko časa preživim pred knjigami. Zelo rada berem. Sploh zdaj ko sem že babica. Moja vnukinja Zala je še majhna, vendar zelo rada gleda in posluša pravljice.

Ko sem brskala po pravljicah, sem našla zanimivo zgodbico o tem, kako je tudi mala IZA navdušena poslušalka zgodbic. Nikoli ji ni dovolj poslušanja. Vedno znova in znova bi listala po knjigicah in poslušala, kaj ji bere mamica. Zgodbica me zelo spominja na vas, zato vam jo bom tudi zdaj predstavila. 

GRE PA TAKOLE:



Verjetno se je marsikdo našel v tejle Izi. Veliko vas je, ki nikoli nimate dovolj branja zgodbic ali pa mamičine bližine. Oboje zelo lepo in enako prijetno.

In prav je tako. Jaz vam želimo veliko takšnih občutkov in trenutkov z vašimi najdražjimi.

Toliko za danes.Bodite lepo in se vidimo in slišimo jutri.

Pozdravček, učiteljica MOJCA

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA BABICA ZIMA

SLOVENSKA KULINARIKA: TELEČJA OBARA Z AJDOVIMI ŽGANCI

SLOVENSKI OTROŠKI LJUDSKI PLESI