ZAKAJ , ZAKAJ, ZAKAJ


 POZDRAVLJENI DRAGI MOJI. DANES BOMO RAZMIŠLJALI IN RAZMIŠLJALI.

V ŽIVLJENJU JE ZELO VELIKO VPRAŠANJ. TUDI VI KAR NAPREJ NEKAJ SPRAŠUJETE. PA TUDI MAMICE, OČKI, DEDKI, BABICE, .......VSI KAR NAPREJ SPRAŠUJEJO. PA ŠE UČITELJI V ŠOLI, PA VZGOJITELJICE V VRTCU,.... VSI SAMO SPRAŠUJEMO. PA VEDNO DOBIMO ODGOVOR? NIKAKOR NE. SAJ TAKIH VSEVEDOV MED NAMI PRAV GOTOVO NI.

MENI JE ZATO TAKO ZELO VŠEČ TALE PESMICA FRANA MILČINSKEGA JEŽKA, 

ZAKAJ

Komaj sinek skobaca se

zjutraj k meni,
 že začne se
ta njegov: zakaj? zakaj?

no, zakaj, zakaj, zakaj?


Ta tvoj zakaj
pesem je nikdar izpeta,
v njej se kot nitka prepleta
življenja sla.

Le daj, le daj,
vprašaj me , sinek moj zlati,
ampak veš, tale tvoj ati,
tak malo ve.

Le to vem, da tako je:
življenje je na dvoje,
na eno plat je sreča,
na drugo stran gorje.

Kaj vem, zakaj,
kaj vem, zakaj to tako je,
vendar živeti lepo je -
kaj vem, zakaj.

Sinek, Zemlja ni okrogla,
Zemlja velik je vprašaj
in zato nič ne zamudi,
le sprašuj: zakaj?
Zakaj ne umrje tudi žlica?
Zakaj drevo cvete, zakaj?
Zakaj miličnika sred' ceste
ne zapiše policaj?

Ta tvoj zakaj
pesem je nikdar izpeta,
v njej se kot nitka prepleta
življenja sla.


PESEM TUDI FANTASTIČNO ZAPOJE LADO LESKOVAR, TEMU PA LAHKO PRISLUHNETE NA YOU TUBE KANALU. NE BO VAM ŽAL.

ČE  NAJDETE ODGOVOR NA KAKŠNO VPRAŠANJE IZ PESMI, BOM ZELO VESELA, SAJ SAMA MARSIČESA NE VEM.

UČITELJICA MOJCA


Komentarji

  1. "vendar živeti lepo je - kaj vem, zakaj" <3
    Mojca, hvala za lepo pesmico :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Si v moj dom "pripeljala" pesem Zakaj, zakaj ... danes se bo še večkrat zavrtela, tako lepa je.
    Prijazen zaključek torka ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA BABICA ZIMA

SLOVENSKA KULINARIKA: TELEČJA OBARA Z AJDOVIMI ŽGANCI

SLOVENSKI OTROŠKI LJUDSKI PLESI