VAJE ZA ZDRAVO HRBTENICO

 VAJE  ZA  ZDRAVO  HRBTENICO

 

POZDRAVLJENI V LETU 2021!

 

ŽAL SMO SPET SKUPAJ NA DALJAVO IN V TEM TEDNU SE BOMO DRUŽILI NA NAŠEM KOTIČKU ZA USTVARJALNO PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA,...ZAGOTOVO BO KAR NEKAJ SVEŽIH IDEJ,  ZATO VSI LEPO VABLJENI , SEVEDA KO OPRAVITE VSE ŠOLSKE OBVEZNOSTI, DA POGLEDATE NA NAŠ BLOG IN  NAŠLO  SE BO KAJ ZA VAS.

DANES SEM ZA VAS PRIPRAVILA MALCE GIBANJA, SAJ OB VSEM SEDENJU ZA RAČUNALNIKOM NAS HRBTENICA  BOLI IN PRAV JE, DA JO KREPIMO Z VAJAMI, KI NAM ODPRAVLJAJO BOLEČINE V HRBTU.

 

 

 1. LEZITE NA TLA  S POKRČENIMI KOLENI. BRADO NEŽNO POTISNITE PROTI PRSNICI, RAMENA PA PROTI PETAM. POD LEDVENO HRBTENICO IMEJTE ZA DLAN PROSTORA.

 OSREDOTOČITE SE NA DIHANJE. GLOBOKO VDIHNITE SKOZI NOS IN IZDIHNITE SKOZI USTA.

DIHANJE NAJ BO GLASNO, PONOVITE 5 KRAT.


2. POLOŽAJ JE ENAK KOT PRI VAJI 1. MED VAJO VZDRŽUJTE NEVTRALNI POLOŽAJ HRBTENICE. VDIHNITE IN OB IZDIHU NEŽNO POVLECITE POPEK PROTI KRIŽU. VAJO PONOVITE 8 KRAT.

 

3. GLOBOKO DIHAJTE V ZAČETNEM POLOŽAJU, NATO POČASI DVIGNETE MEDENICO, NATO PA POSTOPNO VRETENCE ZA VRETENCEM - DVIGUJTE HRBTENICO DO SPODNJEGA ROBA LOPATIC. POLOŽAJ ZADRŽITE, VDIHNITE. PONOVITE 10 KRAT.


4. VAJO OBTEŽITE. DVIGNITE MEDENICO IN HRBTENICO, VDIHNITE, OB VDIHU NOGO POKRČITE, OB IZDIHIU PA IZTEGNITE DRUGO NOGO. VAJO PONOVITE 6 KRAT ZA VSAKO NOGO.


5.   MED VAJAMI SEVEDA LAHKO NAREDITE ŠE RAZTEZNE VAJE. VDIHNITE,  OB IZDIHU IZBOČITE HRBET, PRI TEM RAHLO POVLECITE POPEK NAVZNOTER, OB VDIHU RAHLO USLOČITE HRBTENICO IN USMERITE POGLED NAPREJ.


6. OB VDIHU DVIGNITE ROKI DO GLAVE, OB IZDIHU POVLECITE POPEK NAVZNOTER, NATO DVIGNETE GLAVO, ROKI PA GREDO NAVZDOL PROTI BOKOM. VAJO PONOVITE 8 KRAT.

7. LEZITE NA BOK, IZTEGNITE NOGI. VDIHNITE, OB IZDIHU RAHLO POVLECITE POPEK NAVZNOTER, DVIGNITE ZGORNJO NOGO IN ZADRŽITE PAR SEKUND, NATO PONOVITE ŠEZDRUGO NOGO.

PONOVITE 10 KRAT NA VSAKEM BOKU.


8. LEZITE NA TREBUH, ROKI IZTEGNITE PRED GLAVO. VDIHNITE IN OB IZDIHU POVLECITE POPEK NAVZNOTER


9. POLOŽAJ PRI TEJ VAJI JE ENAK KOT PRI PREJŠNJI LE  DA DVIGNETE NOGE OD TAL IN JIH ZADRŽITE V ZRAKU PAR SEKUND.


10. VDIHNITE, OB IZDIHU SEDITE NA PETI IN ROKI IZTEGNITE PRED SEBOJ.


 SEVEDA JE PA ZA ZDRAVO HRBTENICO ZELO POMEMBNO GIBANJE TUDI V NARAVI,  SPREHODI, HOJA V HRIBE, KOLESARJANJE IN PLAVANJE. 

NAJ BO VSEGA TEGA ČIM VEČ V LETU 2021.

ŽELIM VAM PREDVSEM  ZDRAVJA IN POZITIVNE ENERGIJE, SAMA PA SI ŽELIM POLEG VSEGA TEGA, DA SE ČIM PREJ VRNEMO V ŠOLSKE KLOPI.

 

POGREŠAM VAS, UČITELJICA TANJA.



Komentarji

  1. Tanja, tale telovadba je pa kot naročena po prazničnem prenajedanju. Jo kar takoj zdajle izvedem, ko imam 15 minut pavze :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tanja, super razgibavanje za vsak dan, tudi jaz ga naredim in delim še učencem pri uri ŠPO. :)
    Mateja

    OdgovoriIzbriši
  3. Tanja, hvala! Super sem se razgibala. Zdaj pa se en sprehod in bom top. Lp. Kristina

    OdgovoriIzbriši
  4. Tanja, ravno pravšnja ideja za pobeg od računalniškega zaslona - v času šolanja na daljavo opažam, najbrž kar večina med nami, da naša hrbtenica in vrat najbolj trpita.
    Vse dobro ti želim v letu 2021, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Tega nam manjka! Migi migi migi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tanja, tudi moja hrbtenica se ti zahvaljuje.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

TRIJE METULJI

CAKE POPS

RECEPT ZA BOŽIČNE MANDLJEVE ZVEZDICE