PUHASTE AMERIŠKE PALAČINKE

HEJ HOJ, JAZ SEM PIKA, PIKA NOGAVIČKA! 

NO, ZARES NISEM PIKA, IMAM PA RAVNO TAKO ZELO RADA PALAČINKE KOT JIH JE IMELA PIKA. POLEG TEGA PA JE PIKA NOGAVIČKA MOJA NAAAAJLJUBŠA PRAVLJICA IN RISANKA. VESTE, KO SEM BILA STARA PRIBLIŽNO 6 LET JE MORALA MAMI SKRITI KASETO RISANKE PIKA NOGAVIČKA, SAJ SE JE VRTELA TUDI PO 6-KRAT NA DAN, CELOTNO SEM ZNALA NA PAMET!

KAJ PA VI, IMATE RADI PALAČINKE? 

MENI SE OB MISLI NA NJIH VEDNO ZAČNE PETI PIKINA PESEM O PRIPRAVI MASE ZA PALAČINKE ALI PA TISTA PA, PA PALAČINKE, JU POZNATE?

DANES VAM BOM PREDSTAVILA SVOJ VIDEORECEPT PRIPRAVE PUHASTIH AMERIŠKIH PALAČINK, KI IZGLEDAJO TAKOLE:


ZA PRIPRAVO POTREBUJEŠ:

- 2 JAJCI

- 200 ML MLEKA

- VAILI SLADKOR

- PECILNI PRAŠEK

- 6 VELIKIH ŽLIC MOKE (JAZ SEM DODALA PIRINO POLNOZRNATO, VI PA LAHKO DODATE BELO) 

- VELIK ŠČEP SOLI

- MARMELADO / NUTELLO ALI TISTO KAR IMAŠ NAJRAJE NA PALAČINKAH

(KOLIČINA SESTAVIN ZADOŠČA ZA 2 OSEBI)

ZA POSTOPEK PRIPRAVE SI OGLEJ VIDEORECEPT:


ZA PRELIV SEM UPORABILA MAMIČINO DOMAČO MARELIČNO MARMELADO, KI SEM JI DODALA NEKAJ KAPLJIC LIMONINEGA SOKA IN ŽLICO VODE, POTEM PA JO NA NIZKEM OGNJU POGRELA, DA JE POSTALA TEKOČA. VSE SKUPAJ SEM POSULA ŠE Z GROBO MLETIMI LEŠNIKI. 

ČE UPORABITE NUTELLO ALI KATERI DRUG ČOKOLADNI NAMAZ DODAJTE ŽLICO ALI DVE MLEKA IN JO RAVNO TAKO RAZTOPITE NA NIZKEM OGNJU, DA POSTANE BOLJ TEKOČA - KOT PRELIV. 

SEDAJ PA VESELO NA DELO!

PRIPRAVITE PALAČINKE ZASE IN SVOJE DOMAČE.

PA DOBER TEK!

UČITELJICA KATJA

Komentarji

  1. Že razmišljam, kdaj naj presenetim družino s palačinkami po tvojem receptu - sama imam drugačnega a mi tvoj deluje zelo slastno :-)
    Predvsem pa mi je všeč preliv - dodala si mojo najljubšo kombinacijo: palačinke in domača marelična marmelada.
    Hvala za namig, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Palačinke so res ena mojih najljubših jedi. Tale recept sem preizkusila šele pred kratkim, res so odlične in predvsem puhaste!
      Marelična marmelada, ki jo kuha moja mami je tako dobra, da jo dajem povsod, zato tudi tukaj ni smela manjkati!
      Lep pozdrav, Katja :)

      Izbriši
  2. KATJA, KAR SLINE SE MI CEDIJO. SIGURNO JIH BOM NAREDILA. MOJCA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca hvala! Le preizkusi, res so dobre, predvsem v kombinaciji s kakšnim okusnim prelivom.
      Lep pozdrav, Katja.

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Moja šibka točka je ta, da želim vsemu dodati nekaj zdravega - zato tudi pirina moka, z belo bi bile verjetno še nekoliko bolj puhaste. Ampak so bile te prav tako odlične!
      Lep pozdrav, Katja.

      Izbriši
    2. Katja, to šibkost si pa deliva! :D Sem vesela, da sem spoznala še eno tako dušo :)

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA BABICA ZIMA

SLOVENSKA KULINARIKA: TELEČJA OBARA Z AJDOVIMI ŽGANCI

SLOVENSKI OTROŠKI LJUDSKI PLESI