JESENSKI PLODOVI -OREHI


 

                                         POZDRAVLJENI DRAGI MOJI

        Danes je jesen  pokazala prave svoje ostre zobe, saj nas je po dolgem času prav pošteno zeblo, kajne. Danes sem večino časa preždela doma, saj se mi ni ljubilo zapustiti toplega doma. Vseeno pa so me, tako kot včeraj, premamili jesenski plodovi.Danes sem se odločila, da bom ustvarjala z orehi. In ker obožujem okus orehov, sem se spomnila moje babice in njenih čudovitih orehovih rogljičkov. Začutila sem pravi vonj orehov.....


V shrambi sem našla orehe, ki sem jih že prejšnji teden lepo očistila in zmlela. V starem babičinem zvezku sem poiskala recept, preverila če imam vse sestavine in pričela z delom.

NAJ VAM ZAUPAM KAJ SEM POTREBOVALA:

-250 gramov gladke  moke

-100 gramov mletih orehov

-100 gramov sladkorja

-140 gramov masla

-1 jajce


Ko sem s vse to skupaj pripravila, sem poiskala še tehtnico, posodo v kateri bom mesila in predpasnik. 

Sestavin ni veliko in tudi priprava je zellloooo enostavna , okus pa božanski.

Vse sestavine enostavno izmerimo in jih zgnetemo v voljno testo. Testo damo v hladilnik, da počiva vsaj pol ure.

Ta čas si pripravimo večji pekač in ga obložimo  s peki papirjem.




Ko mine pol ure, vzamemo testo iz hladilnika, ter idelamo male rogljičke in jih polagamo na pekač. ko je pekač poln, ga damo v ogreto pečico (180 stopinj ) in jih pečemo 15 minut , da lepo porumenijo.

Ko so pečeni, jih povaljamo v mletem sladkorju in.....mmmmmm   uživamo v okusu.

PA DOBER TEK IN BODITE PAZLJIVI PRI ROKOVANJU S PEČICO.

Učiteljica MOJCA KRALJ




Komentarji

  1. Hvala za recept Mojca. Prav bo prišel v teh meglenih dneh, v katerih se prileže malce sladkanja ;-)
    Prijazen četrtek ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA BABICA ZIMA

SLOVENSKA KULINARIKA: TELEČJA OBARA Z AJDOVIMI ŽGANCI

SLOVENSKI OTROŠKI LJUDSKI PLESI