DIHAJ KOT ČEBELA

 

DIHAJ KOT ČEBELA

A Mindful Minute: 3 Fun Mindfulness Exercises For Kids | GoZen! 

                                       DRAGI UČENCI!

UPAM, DA STE ZDRAVI IN SE KMALU VIDIMO V RAZREDU. MED UČENJEM ALI PISANJEM DOMAČE NALOGE SE POSKUŠAJTE SPROSTITI Z DIHALNO  VAJO, KI SMO JO IZVAJALI ŽE PRED POČITNICAMI.

 POTEK VAJE:

UDOBNO SE USEDI Z ZRAVNANIM HRBTOM, S SPROŠČENIMI RAMENI. ZA ZAČETEK GLOBOKO ZADIHAJ IN NEŽNO ZAPRI OČI. NOGE NE IMEJ PREKRIŽANE (GLEJ SLIKO 1). POSKUSI SE UMIRITI IN MISLITI NA NIČ.

                                      

     INTERTEAM   SLIKA 1
 

 

😃 NATO PALCA OBEH ROK  POLOŽI V UŠESI, S PREOSTANKOM DLANI SI          POKRIJ OČI (GLEJ SLIKO 2).           

😃 DIHAJ IN OPAZUJ SVOJE DIHANJE.                  

😃  VDIHNI,  KO IZDIHNEŠ PA ZABRENČI KOT ČEBELA.

😃 PONOVI  VAJO 3-KRAT,  4 -KRAT….

   

      A Mindful Minute: 3 Fun Mindfulness Exercises For Kids | GoZen!  SLIKA 2

                                        

                                    

NE POSKUŠAJ SPREMINJATI SVOJEGA DIHANJA, SAMO OPAZUJ KAKO DIHAŠ. NE RAZMIŠLJAJ NIČ DRUGEGA. ČE TVOJE MISLI ZBEŽIJO DRUGAM, JE TO POVSEM OBIČAJNO IN NI NAROBE. POTRUDI SE IN MISLI POČASI PRIPELJI  NAZAJ. PONOVNO SE  OSREDOTOČI NA DIHANJE.     

    

ŽELIM TI PRIJETNO SPROŠČANJE. 

NE POZABI ZA KAKŠNO MINUTKO ODPRETI OKNO, DA TE BO OBISKAL ŠE SVEŽI ZRAK.                                                                                                                        

                                                                                    

                                                                                            UČITELJICA NEVENKA


 

                                                                                           

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

TRIJE METULJI

SLOVENSKA KULINARIKA: TELEČJA OBARA Z AJDOVIMI ŽGANCI

VAJE ZA KOORDINACIJO IN RAVNOTEŽJE