KVIZ O...

 

POZDRAVLJENI VSI!

DANES SE BOMO MALO POZABAVALI IN UTRDILI ZNANJE O BITJIH, KI ZJUTRAJ POSKRBIJO ZA VESELO BUDNICO.  ŠE BUDILKE PREHITIJO!

NJIHOVA POSLASTICA SO MUHE, MUŠICE IN TUDI KAKŠEN DEŽEVNIK SE ZNAJDE NA NJIHOVEM JEDILNIKU. V ZIMSKEM ČASU JIM LJUDJ POMAGAMO, DA LAŽE PREŽIVIJO ZIMO.

UTRDILI BOMO ZNANJE O PTICAH



NISICA

BECARV



KLJAROTŠ


ŠATACIČ


KAVICAKU


NARAV


STOVKALA


OJAŠ


SOK





VAM JE USPELO PREPOZNATI VSE PTICE ?

VERJETNO STE OPAZILI, DA SO POD FOTOGRAFIJAMI NAPISANA NJIHOVA IMENA. 

POTREBNO JE MALO PREMETATI ČRKE.

MED PREŽIVLJENJEM ČASA V NARAVI PA JIH OPAZUJTE IN JIM PRISLUHNITE.

POZDRAV DO JUTRI !

UČITELJICA KRISTINA

Komentarji

  1. Uspelo, pa ne le to, delala sem kljukice, katere so me že obiskale na drevju ob mojem ustvarjalnem kotičku. Danes sem ti omenila šojo in detla, kmalu zatem je prišla še vrana - ta rada jezi našega hišnega čuvaja ;-)
    Edina ptica, ki je še ni bilo je štorklja. Imamo pa pogosto med trtami na obisku sloko, kar nekaj časa sem potrebovala, da sem jo našla na spletu. Si jo ti že videla?
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iiii, lepo, da so te obiskale. Mogoče te bo tudi štorklja... Saj veš🙃

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA BABICA ZIMA

SLOVENSKA KULINARIKA: TELEČJA OBARA Z AJDOVIMI ŽGANCI

SLOVENSKI OTROŠKI LJUDSKI PLESI