ZA SPRETNE NOGE

ZA SPRETNE NOGE



DANES BOMO POSKRBELI ZA NAŠE NOGE IN KREPILI MIŠICE TER UGOTAVLJALI SPRETNOST NAŠIH NOG.
NEKAJ ZABAVNIH VAJ Z BOSIMI NOGAMI LAHKO NAREDITE KAR DOMA V VAŠI SOBI.

1. PA KAR ZAČNIMO. ZA ZAČETEK SI PRIPRAVITE KAKRŠNEKOLI KOCKE, FIGURE, SVINČNIKE ALI FLUMASTRE. VSEDETE SE NA TLA IN IN Z BOSO NOGO POSKUŠATE TE PREDMETE DVIGOVATI,..POTREBNA JE VZTRAJNOST IN ZABAVNO POČETJE SE NADALJUJE.









2. POČEP NA ENI NOGI
ROGE IZTEGNITE PREDSE, TAKO DA BODO VODORAVNO S TLEMI, IN DVIGNITE DESNO NOGO. IZ STOJE NA ENI NOGI NAREDITE POČEP- BOKE POTISNITE NAZAJ IN SE SPUSTITE NAVZDOL. DESNA NOGA OSTAJA DVIGNJENA.







3. IZMENIČNI IZPADNI KORAKI S POSKOKOM
Z DESNO NOGO STOPITE KORAK NAPREJ, V POLOŽAJ IZPADNEGA KORAKA-KOLENO ZADNJE NOGE SE SKORAJ DOTAKNE TAL, V KOLENSKEM SKLEPU PREDNJE NOGE PA JE POLOŽAJ PRAVOKOTEN. VSA TEŽA JE NA SPREDNJI NOGI.
IZ TEGA POLOŽAJA SKOČITE TAKO, DA ZAMENJATE NOGI TER DOSKOČITE NAZAJ V POLOŽAJ IZPADNEGA KORAKA. ZDAJ JE SPREDAJ VAŠA LEVA NOGA.
VAJO IZVAJAJTE POVEZANO. NAREDITE 10 TAKŠNIH POSKOKOV.







4. HOJA PO PRSTIH
STOPITE NA PRSTE IN SE PO PRSTIH SPREHODITE PO PROSTORU. HODITE 1 MINUTO.









5. STREŠICA
ZELO PRILJUBLJENA VAJA V JOGI JE STREŠICA, S KATERO RAZTEZAMO TUDI MIŠICE ZADNJEGA DELA NOG.
POSTAVITE SE V POZICIJO DESKE, KJER NAJ BODO RAMENA DIREKTNO NAD ZAPESTJEM ROK. POTISNITE BOKE NAVZGOR PROTI STROPU IN S TELESOM USTVARITE OBLIKO TRIKOTNIKA. GLAVO OHRANITEMED ROKAMA IN IZTEGNITE NOGI, KOLIKOR JE MOGOČE. S PETAMI SE SKUŠAJTE DOTAKNITI TAL, PRSTE NA ROKAH PA RAZŠIRITE TAKO, DA JE TEŽA TELESA RAZPOREJENA NA ROKE IN NOGE.











6. IZPADNI KORAK Z IZTEGNJENIM KOLENOM
PODALJŠAJTE SVOJ KORAK V GLOBOK IZPADNI KORAK IN IZTEGNITE ZADNJE KOLENO. ČUTITE RAZTEG V BOKIH IN NOGAH. IZTEGUJTE KOLENO IN OBČUTITE RAZTEG V BOKIH. S TELESOM SE DVIGNITE NAVZGOR IN IZTEGNITE ROKE PREDSE, VZTRAN ALI NAVZGOR. PONOVITE Z DRUGO NOGO.



7. RAZTEG NOGE
ULEŽITE SE NA HRBET Z IZTEGNJENIMA NOGAMA. DVIGNITE ENO NOGO IZTEGNJENO PROTI NOSU IN DVIGNITE RAMENA OD PODLAGE. NOGO SKUŠAJTE IZTEGNITI IN NAREDITI ŠPIČKO. SPODNJA NOGA, KI JE OSTALA NA PODLAGI, NAJ BO PRAV TAKO ČIM BOLJ IZTEGNJENA. ZADRŽITE NEKAJ SEKUND IN PONOVITE Z DRUGO NOGO.




8. POZA OTROKA
ZA KONEC PA JE PRAV, DA SE ŠE RAZTEGNEMO. POJDITE NA VSE ŠTIRI NA BLAZINI, RAZŠIRITE KOLENA NAVZVEN IN PREKRIŽAJTE STOPALA ZADAJ NA ZADNJICO. ZADNJICO POLOŽITE NA STOPALA IN ROKI IZTEGNITE PREDSE NA BLAZINO. POČIVAJTE NA SVOJIH STOPALIH, GLEJTE V TLA IN GLOBOKO DIHAJTE.







VSE TE VAJE SO SUPER, KO BOSTE OD ŠOLSKEGA DELA UTRUJENI IN BO PASALO GIBANJE TER SPROSTITEV. VZEMITE SI ČAS IN NE HITITE.
TO BO DANES VSE  IZ MOJE STRANI, SI PIŠEMO SPET JUTRI.



LEP POZDRAV VAM POŠILJA UČITELJICA TANJA

Komentarji

  1. To pa je ... obilo spretnosti :-)
    Najbolj mi je všeč ideja z dvigovanjem igračk - kaj misliš, kaj bi nastalo, če bi imeli med prsti čopič in z njim puščali sledove :-)))
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

TRIJE METULJI

PRAVLJICA BABICA ZIMA

SLOVENSKA KULINARIKA: TELEČJA OBARA Z AJDOVIMI ŽGANCI