ZMAJ - SKAKALNA IGRA
TA TEDEN SMO SE VEČKRAT PODALI NA
RAZNE AKTIVNOSTI V NARAVI, KUHALI ZANIMIVE IN OKUSNE JEDI IN SLADICE, VELIKO
BRALI IN SI ZADAJALI RAZNE IZZIVE.
ČAS JE ZA PRAVE POČITNICE, ODKLOP OD
ŠOLSKEGA DELA IN SEDENJA OB RAČUNALNIKIH.
ZATO TI DANES PONUJAM IGRO, V KATERI SE BOŠ PREIZKUSIL –
MOGOČE TAKOJ, MOGOČE V BREZSKRBNIH PRIHAJAJOČIH DNEH, MOGOČE PA KDAJ TUDI NA
KAKŠNEM PIKNIKU V PRIHODNOSTI, MOGOČE PRI IGRI S PRIJATELJI NA ŠOLSKEM ALI
DOMAČEM IGRIŠČU.
IGRA IMA NEKAJ ZELO DOBRIH
ZNAČILNOSTI:
1. LAHKO SE JO IGRAŠ SAM, A JE BOLJ ZABAVNA, ČE JE UDELEŽENCEV VEČ;
2. OB NJEJ SE GIBAŠ, URIŠ V RAVNOTEŽJU IN DRUGIH SPRETNOSTIH TER S TEM
KREPIŠ SVOJE TELO IN MOŽGANE;
3. KO PADE DEŽ, POMIJE SLIKO IN TI JO LAHKO VEDNO ZNOVA NARIŠEŠ KAKOR
ŽELIŠ;
4. KO JE IGRE KONEC, LAHKO SLUŽI TUDI KOT POBARVANKA.
ZAKAJ PA JE VŠEČ TEBI?
GOTOVO BI SE NAŠEL ŠE KAKŠEN RAZLOG, KI GA LAHKO DELIŠ Z NAMI, KO SE BOŠ V
IGRI PREIZKUSIL.
ČE SI NAŠEL DOMA KAKŠNO KREDO, KOS SIPOREKSA, OPEKE ALI OGLJA,
BOŠ NA TLA (ASFALT, TLAKOVCI,
PLOŠČE) NARISAL ZMAJA. ČE TAKE POVRŠINE NIMAŠ, LAHKO ZMAJA NA TRAVI NARIŠEŠ Z MOKO (ZDROBOM, APNOM), V PESKU PA S PALICO.
ZMAJA SI V ZADNJIH TEDNIH ZAGOTOVO
OPAZOVAL V NAŠIH ZMAJSKIH IZZIVIH, SICER PA SI OGLEJ NJEGOVO PODOBO V KAKŠNI KNJIGI
ALI SI GA PREPROSTO DOMIŠLJAJ.
PRI RISANJU BODI POZOREN LE NA TO, DA BO DOVOLJ VELIK ZA SKAKANJE IN DA BOŠ V
NJEM DOVOLJ VELIKA SKAKALNA POLJA
RAZPOREDIL TAKO, DA VEŠ, KJE JE ZAČETEK IN KJE KONEC IGRE. DODAŠ ŠE PUŠČICE, KI
PONAZARJAJO SMER GIBANJA, IN IGRA JE PRIPRAVLJENA.
PRAVILA IGRE:
1. PODOBNO KOT PRI POLŽU, KJER SE IGRA
ZAČNE V SKRAJNEM ZUNANJEM POLJU HIŠKE, S
POSKOKI PO ENI NOGI PA MORAŠ PRITI V NOTRANJOST LE-TE, ZAČNEŠ TUDI PRI
ZMAJU.
2. PRI ZMAJU SI MED GIBANJEM POZOREN NA PUŠČICE, KI JIM MED GIBANJEM SLEDIŠ IN VEDNO SKOČIŠ V NASLEDNJE POLJE TAKO, KOT TI POKAŽEJO. IGRA ZAHTEVA VELIKO KONCENTRACIJE IN JE ZELO ZABAVNA, ČE SE KDO ZMOTI IN ZAMENJA SMER.
3. ČE MED SKAKANJEM SKOČIŠ NA
KATEROKOLI OD MEJNIH ČRT POSAMEZNEGA POLJA (PUŠČICE NE ŠTEJEJO KOT MEJNE ČRTE),
SI FUČ IN ZAČNEŠ OD ZAČETKA. ČE JE
IGRALCEV VEČ JE NA VRSTI DRUGI IGRALEC, KI LAHKO
SKAČE DO SVOJE NAPAKE.
4. KO USPEŠNO PRISKAČEŠ DO KONCA
VSEH POLJ, SI LAHKO ENO OD NJIH IZBEREŠ IN GA OZNAČIŠ Z ZAČETNO ČRKO SVOJEGA IMENA ALI PRIIMKA, IZBRANO BARVO
KREDE ALI KAKŠNIM DRUGIM ZNAKOM, ČE ŠE NE ZNAŠ PISATI. LAHKO SI OZNAČIŠ VEČ ZAPOREDNIH POLJ, KAR IGRO DRUGIM
IGRALCEM DODATNO OTEŽI.
5. V NASLEDNJEM POSKUSU MORAŠ POLJA,
V KATERIH NI TVOJE ČRKE PRESKOČITI,
NA SVOJIH PA SE LAHKO USTAVIŠ OZ.
SPOČIJEŠ MED SKAKANJEM.
6. IGRA JE KONČANA, KO SO VSA POLJA ZAPOLNJENA
S ČRKAMI. ZMAGOVALEC JE TISTI, KI JE NAJBOLJŠI SKAKALEC OZ. SI JE LAHKO IZBRAL
NAJVEČ POLJ V RISBI.
UČITELJICA MATEJA
Mateja, ponovno krasen zmajski izziv, še posebej zato, ker je skakalni in gibalni.
OdgovoriIzbrišiPrijazen pozdrav, Tanja.
Vau... vsega si nam natrosila - kako likovno ustvarjati, utrjevati črke, se razgibati, opraviti zmajski izziv ... Imenitna zabava predvsem za moje prvošolce, en, dva tri bodo lahko utrdili vse črke :-)
OdgovoriIzbrišiPrijazen pozdravček z mojega hribčka, Majda